24-09-2010 - Reisverslag uit Haren, Nederland van Melissa Legger - WaarBenJij.nu 24-09-2010 - Reisverslag uit Haren, Nederland van Melissa Legger - WaarBenJij.nu

24-09-2010

Door: melissalegger

Blijf op de hoogte en volg Melissa

24 September 2010 | Nederland, Haren

Okeeeee nog 11 dagen..! Het komt nu ECHT heel dichtbij.. Tess en ik zijn samen met Jennifer (meisje die Tess had ontmoet in de Bever) eergister naar Alkmaar gereden en hebben onze reisgenoten voor de eerste week ontmoet. Haha ons 'team' the Real Ozzie Bastards hadden de originaliteits prijs van de quiz gewonnen. Het was een gezellige avond :)
Morgen voor de laatste keer werken en dan nog een weekje van mn vrije tijd in Nederland genieten. Zaterdag 2 oktober is ons afscheidsfeest en dan die dinsdag is t zover! :|
Ik zou probreren om deze site een beetje bij te houden maaaar.. ik kan natuurlijk niets beloven!

Xxxxx Melis

  • 25 September 2010 - 11:18

    Ozzie Ba:

    Hèhè you talkin' to THE reaaall ozzie bastards! Like Your story! Kussss

  • 26 September 2010 - 13:51

    Stick:

    hahah ja dat was ik stick, alleen ik zat op die ipad en die deed niet precies wat ik wou! kusss

  • 26 September 2010 - 17:00

    Stick:

    ahaha ik moest wel even na denken.. :P

  • 01 Oktober 2010 - 18:43

    Carin:

    Meliss! Ik heb deze link ook even toegevoegd aan mn favorieten hoor;) Vind het leuk om te lezen over jullie belevenissen. Tot morgen! Kussie

  • 08 Oktober 2010 - 21:14

    Romy:

    lis je moet wel je blogs bijhouden he! ik check het elke dag:) xxxx love you

  • 09 Oktober 2010 - 14:56

    Vera:

    Hoi skatttieeee

    Jij bent nu al wel in Aussie! nouuu ik ben benieuwd naar jullie verhalen! hihi.

    XXXX

  • 10 Oktober 2010 - 10:04

    Estelle:

    I miss you lis! nog veel plezier! love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haren

Melissa

Samen met Tess reizen door Australië!

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 14292

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2010 - 29 Mei 2011

the Big-Stick-Trip

Landen bezocht: