Sydneeeeeey! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Legger - WaarBenJij.nu Sydneeeeeey! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Legger - WaarBenJij.nu

Sydneeeeeey!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

11 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Helloooo!

Hier is dan eindelijk mn eerste berichtje op waarbenjij.nu ;)
Het afscheid dinsdag was behoorlijk zwaar maar goed dat had ik ook niet anders verwacht. Na 11 uur vliegen kwamen we aan het heerlijke warme Bangkok. Toen we aankwamen in het hotel zijn we eigenlijk direct gaan slapen. Voor 2 uurtjes was het plan maar dat is wat langer geworden.. Toen we uit eindelijk rond etenstijd wakker werden zijn we opzoek gegaan naar een restaurantje. We dachten we houden zo'n tuktuk aan en gaan naar downtown. Nou dat liep niet helemaal zoals gepland. Die dude kon voor geen meter engels en heeft ons echt een uur rond gereden omdat hij ons maar niet snapte. Uiteindelijk had ie ons afgezet bij een marktje en daar waren we wel tevreden mee. De volgende dag ging een beetje hetzelfde, ontbijten - slapen - stad in. Suuuuper irritant die jetlag, want ik lag 's avonds tot 05.00 wakker.. Maar goed daar ben ik nu gelukkig uit :) Onze hele groep is toen ook uitgeweest 2 jongens zijn toen ook voor de charmes van de ladyboys hier gevallen. Beetje jammer dat we dat hadden gemist haha.

Toen we in Sydney aankwamen voelde het een beetje alsof we in Nederland waren vergeleken met Bangkok. Gister zijn we door de Botanic Gardens gelopen ( van die flying foxes gezien) en door de haven van Sydney gevaren. Het zou een sunsetcruise moeten zijn maar het aan het eind van de dag begon het helaas keihard te regenen.. Beetje jammer voor die 10 bruiloften die we hebben gezien. ( het was 10-10-2010 en Sydney schijnt een populaire "bruiloftplek" te zijn dus mam, ik heb veel mooie jurken gezien ;))

Vandaag hebben we vanalles en nog wat zitten regelen en zijn we nog een beetje moe van gisteravond/nacht. (eerste keer uitgaan in Sydney was erg leuk ;)) Vanavond naar een BBQrestaurant en morgenochtend vroeg vertrekken we naar de Blue Mountains. En woensdag sta ik voor het eerst op een surfplank :D.

Xxxx

p.s ik zal zo snel mogelijk even proberen om wat foto's te uploaden! ;)

• 11 Oktober 2010 - 08:47

Claudia:

He Melis! Echt super leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie hebben al veel leuke dingen gedaan zo te zien! Veel plezier bij de bbg (als die inmiddels nog niet is afgelopen), en heel veel succes met surfen, haha! Ik ben benieuwd wat jullie verder allemaal nog gaan doen, geniet er van! Kus

• 11 Oktober 2010 - 08:47

• 11 Oktober 2010 - 08:49

Claudia:

Oh oeps, ik was iets te enthousiast met klikken op 'reactie plaatsen' zie ik al wel. Haha xxx

• 11 Oktober 2010 - 09:16

Jisse:

Hahaha facking mooi verhaal van die ladyboys haha! Lekker dan...was zeker leuk om jullie even te spreken in Bangkok!

Op 't nieuws was ook een verhaal over dat "big breakfast" op die grote brug! Vast wel gezien..Maar heel mooi dat jullie het helemaal naar jullie zin hebben! Was ook niet anders te verwachten!
    Wacht vol smart op jullie volgende berichtje en vooral FOTOOOOOOOS!!:D
    Tot snel stickkk!
    Kus

• 11 Oktober 2010 - 09:48

Leanne:

Heeey lieverds,
    Klinkt leuk allemaal.. Geniet er van en hopelijk zien we idd binnenkort wat foto's :D

Loooooveee!!!

• 11 Oktober 2010 - 12:27

Vera:

Haha vet cool allemaal. Ik vind het zo gek dat je helemaal aan de andere kant van de wereld zit!
    Maar gelukkig ben je al meer uit je jetleg. Nou je zal nu wel bijna in bed liggen als je niet uit gaat haha :P

We skypen! xxxxxxxx

• 11 Oktober 2010 - 13:42

Neris:

Meliiisss!
    Ook blij om van jou te horen dat alles goed gaat en leuk is! We zijn echt suuuper jaloehoers! Geniet er van! Maar volgens mij hebben wij de afgelopen dagen het toch wel getroffen met het weer hihi! Ik zal wat zon jullie kant op sturen!

Have fun ladies!

Liefs xxx

• 11 Oktober 2010 - 20:21

Patricia:

Hi Liz,

Leuke story, klinkt allemaal niet verkeerd! Dat skypen was ook leuk! Zo komen we de 218 dagen wel door!
    Kan niet wachten op de foto's dus niet te lang wachten daarmee!
    Kussies

• 11 Oktober 2010 - 22:27

Siem:

Journey of a lifetime! Benieuwd naar de foto's, geniet!
    x

• 12 Oktober 2010 - 16:15

Joan:

Melisss!
    Dat klinkt allemaal heel leuk! Geniet ervan. En ik hoop snel foto's te zien. (zoals iedereen al zit te zeuren) haha veel plezier! Tjioem

• 13 Oktober 2010 - 14:21

Oma Woef!!!!!!!!:

Reuze leuk verslag van jou. Als ik het begrijp geniet je echt. Werkt het laptopje goed?
    Hopenlijk blijf je frequent zulke leuke verhalen sturen
    Liefs
    Oma

• 15 Oktober 2010 - 07:38

Melissa:

meer foto's komen morgen!
    t internetcafe gaat nu dicht! dus heb geen tijd meer! nog even geduld ;)

Xxx

p.s bedankt voor al jullie reacties! :D super leuk!

• 15 Oktober 2010 - 19:51

Rob En Tina:

He Melissssssssss,

Super leuk om je verhalen te lezen
    Geniet ervan en ook wij kijken uit naar je foto's!
    Laterrrrrrrrrrrrrr

kus R&T

• 18 Oktober 2010 - 14:44

Sanne:

Meliss lieverd!

Leuke verhalen :D hahaha grappig van die jongens uit je groep in bangkok! Maar van die ladyboys zijn toch eigenlijk mannen? :o hahahahaha die schrokken dan wel zeker haha.
    maar ben echt jaloers en klinkt zo mooi en leuk en chill! Heb je al je zaakjes inmiddels beetje op orde daar?
    Kwam je moedere tegen vorige week in een eetcafe! dus toen zei ze al dat je nu een mobieltje hebt :D Wanneer ben je weer op skype? En heb je het zelfde nummer?
    Ik ben een beetje traag met reageren de hele tijd maar ik zit ook nooit echt op een computer! haha.
    Dus sms anders even als je weer kunt skypen! Want wil je spreken!!
    Geniet van je leuke avonturen daar! Zo jaloers (a)
    Dikke zoenen

• 21 Oktober 2010 - 13:08

Jeannette:

Lieve Melis
    Ga je zeker volgen via deze blog! Klinkt allemaal heerlijk en het ziet er ook te gek uit! X

• 21 Oktober 2010 - 14:49

Inge:

Lieve melis! Wat leuk allemaal!

Geniet ervan schatje.
    kus